Spaceship en opblaaskrokodil

6 mei 2018 - Amsterdam, Nederland

We zitten in het vliegtuig, de gezagvoerder verteld aan ons dat we bijna gaan landen en ik schrijf nog even een laatste blog. Iets wat me deze week maar een paar keer gevraagd is.

Vorig jaar kwamen Zillah en ik op het idee dit te doen. Namibië stond op nummer 1 op haar lijst om te bezoeken en na veel tobben en grappen hebben we geboekt. Een nieuwe manier van reizen, een nieuw continent en dit keer niet alleen. Allemaal spannende dingen die heel goed kunnen uitvallen of heel erg slecht.

Vlak voordat we weggingen vroeg ik aan haar, waarom wil je met mij weg? ‘Omdat jij altijd wat meemaakt’ was haar antwoord, doelend op mijn India reis. En zoals jullie hebben kunnen lezen heb ik die belofte waargemaakt.

Het was geweldig, heerlijk weer, mooie mensen en zoveel om mee te maken omdat het land nog niet is ontdekt door de toeristen. Juist hierdoor zou ik iedereen willen aanraden om naar dit land af ge reizen. Ik weet zeker dat het beter is dan Zuid-Afrika.

We hebben foto’s gemaakt, gevochten, gekibbeld, gezongen, gelachen maar vooral heel erg genoten.

Nami was awesome, de problemen waren awesome en Zillah ís awesome. Dank jullie voor het volgen en tot de volgende reis.

1. Wifey:
    6 mei 2018