Model

24 november 2016 - Krong Preah Sihanouk, Cambodja

Ik ben aangekomen in Cambodja. Op het eiland Koh Rong welteverstaan. Een ontzettend toeristisch eiland. Ik verblijf hier in een hostel genaamd 'Suns of Beaches'. Er is hier geen Wi-Fi, geen perfecte sanitaire voorzieningen en maar een paar uur per dag elektriciteit. De ideale plek om uit te rusten wat ik dan ook heb gedaan.

De laatste dag kwam ik erachter dat ik nog geen foto's had gemaakt van het eiland, dus die ding ik maken. De foto's op het strand waren mooi met de net opgekomen zon in de achtergrond. Ik was echter niet alleen, ik werd gevolgd door een hond genaamd Doggo. Doggo is de hond van de eigenaar en houdt wel van een stukje lopen. Na een minuut was zijn aandacht voor mij voorbij, want hij zag een vlinder waar hij achteraan ging rennen.

Zijn sprint is geëindigd aan het einde van het strand. Wat een mooie situatie gaf voor mooie foto's van Doggo met de opgekomen zon in de achtergrond. Samen liepen we terug tot we een andere backpacker tegenkwamen die ook wat foto's wilde maken.

Doggo ging met haar mee, om voor wat meer foto's te poseren.