Moeilijke eters

7 november 2016 - Ho Chi Minh-stad, Vietnam

De fietstocht is voorbij. Al een paar dagen. Ik ben met Emily overgebleven en we zijn een hostel ingetrokken. Toen we vanavond besloten om wat te gaan eten zijn we beland in een klein maar druk restaurant met alleen maar vietnamese mensjes. Moet goed zijn toch?

Nadat we een kaart hadden gekregen in het vietnamees kwam de eigenaresse onze bestelling op nemen. Geen Idee wat er was maar er bestelde een soort garnalen pannetje. Tien Minuten later kregen we een pan op tafel met een gasstel waar alles inzat behalve vis. In de pan zat een bouillon, stukken vet, botten, groenvoer, een soort geel stuk iets. En Daarnaast kregen we noedels run, tofu en mi. We deden er tofu zodat dat kon opwarmen. De Serveerster kwam aanlopen met een andere pan, en verwisselde deze twee, schepte de tofu netjes over een bracht de pan, die net bij ons was twee tafels verder.

Nog steeds wisten we niet wat we hadden en hoe we het moesten eten. Dus vroegen we het aan de eigenaresse die op het moment van vragen keek alsof ze water zag branden. In een wanhopige poging nog wat te eten hebben we nog vlees verteld wat knapperig en zacht tegelijk was en waarvan niet bekend is van welk dier het kwam.

Verslagen Hebben we 15 euro betaald voor het eten en zijn we naar de pizza hut gegaan.

We moesten toch wat

1. Linda:
    7 november 2016
    Geweldig! maar ieuwwwwww wat een vreemde dingen krijg je daar te eten
  2. C. van der Tuijn:
    7 november 2016
    Wij hebben gewoon boerekool met worst gegeten. Was het weer ook wel naar
  3. Skyfall:
    7 november 2016
    Hahahah pizza hut! veel beter dan dat andere
  4. Richard Ooms:
    11 november 2016
    Zal wel niet het laatste eet experiment worden....
  5. Coen en Lia:
    24 november 2016
    Haha, dit was de hotpot maar wij hadden daar ook nog vlees bij zodat er een heerlijke bouillion ontstond. Dat samen met de noedels is heerlijk. Yammie. Oh ja, dat kosten voor ons tweeën met een paar biertjes 8 euro. :)