Land, lucht en zee

12 december 2016 - Melbourne, Australië

Oeps, toch al een tijdje zonder verhaal. Even snel zal ik jullie bijpraten. Ik vind het echt supertof dat mijn blog zoveel gelezen wordt!

Ik ben een week nu in Australië. Ben geland in Sydney waarna ik met de bus naar Melbourne gereisd ben. Melbourne is heel bijzondere stad waar er echt een kerstgevoel heerst. Dit is te vinden in grote projectie shows op gebouwen, de (fantastische )straatartiesten die kerstliedjes zingen en, mijn persoonlijke favoriet, de etalage van een warenhuis die ze hebben omgetoverd tot kerstverhaal. De lijn om langs de ramen te lopen is gigantisch.

Toch is er nog iets anders. Vandaag was ik met een Deen en een Zweed op het strand, want ja, december, dus het is 30 graden. Na zonsondergang aanschouwd te hebben zijn we naar een pier gegaan. Hier kwamen een voor een pinguïns het strand op lopen om te paren. Dit uitzicht was schitterend. Een klein strandje met af en toe een pinguïn. Een stuk of 30 boten met daarachter het centrum van Melbourne dat veranderde van dag naar nachtmodus.

Om nooit te vergeten

1. Ellen:
    13 december 2016
    Super om je verhalen te lezen.
    Geniet!!
    Groetjes uit Helmond,waar het niet zo lekker weer is als bij jou.